Friday, April 12, 2013

Webcam

Hej hej hej!

Nu är jag vaken! Har vart en walking dead halva dagen O.o
Roy väckte mig imorse och ville gå ut och gå. David var ledig och sov så gott... Så jag släpade mig upp, rastade lille Korven, kokade sönder några ägg, medan jag satt på golvet och slog huvudet mot diskmaskinen. Hu-vud-verk släpp!! Det gjorde den inte på några timmar...
Här gömmer jag mig bakom lite kurslitteratur:

Det var riktigt kul igår! Bohemian Lifestyle var bra som alltid och det var kul att vara tillbaka på Harry's, känns som att det var riktigt längesen sist.

Det märktes i skolan idag hur kul vi hade haft; Kristin dök upp i gårdagens makeup och var fortfarande full, jag var vit i ansiktet och undvek ljus, Clara dök inte ens upp... Hehe! Men snart ska vår lilla familj hem till Clara och Robin och mysa lite! Såhär taggade är vi:


No comments:

Post a Comment