Sunday, April 7, 2013

Kreativa söndag

Hej hej.
Då var vecka 14 snart slut. Har haft en väldigt produktiv helg. Idag har jag bl.a tvättat, rensat lite bland mina saker i källaren, sorterat lite grejer i lägenheten och pysslat med kläder. Fast pysslat med kläderna gjorde jag i och för sig igår när jag tänker efter. Jag färgade ena linnet idag däremot! Ljust linne + tvätta med röda handukar = aprikosfärgat linne! Damn Im good! Haha!

Nu sitter jag och tittar igenom olika körskolor och försöker planera min sommar lite. Tänkte boka ett möte med den bästa körskolan nu till veckan eller den därpå för att lägga upp en studieplan; jag ska ta körkort i år! Sen ska jag strö ut mitt CV lite överallt också, vill jobba i sommar har jag kommit fram till. Helst på sjukhus men det blir nog mer aktuellt när jag blivit undersköterska, så just nu siktar jag in mig på äldreomsorg. Alternativt min gamla förskola :)

Nu ska jag försöka trycka in lite mer anatomi i huvudet innan jag springer och hämtar all tvätt. Sen ska jag duscha, råkade lägga in alla handukar i tvättmaskinen och så fort jag satt på den kom jag på att jag ville duscha...
Trevlig söndag!

Ska försöka ta efterbilder på kläderna imorgon ;)

No comments:

Post a Comment