Tuesday, April 9, 2013

Leopard-tisdag

Idag har jag suttit i skolan hela dagen och pluggat tillsammans med tre kurskamrater. Vi var väldigt effektiva och skickade in vårt arbete vid 14-tiden till läraren, kort därefter fick jag svar av läraren att vi inte hade behövt skicka in det eftersom det mest var för vår skull... Jaja, jag lärde mig mycket om det endokrina nervsystemet :)

Efter skolan åkte jag till polisen och hämtade ut mitt pass och ID-kort. Riktigt dålig bild vart det, set ut som att jag inte har någon haka alls^^ Och när killen i luckan bad mig signera både pass och ID höll jag på att börja gråta, hade ca 3 liter kaffe i kroppen och skakade som ett asplöv. Det blev snygga signaturer det...

Nu är jag hemma och ska gosa sönder min lilla vovve! Han är så söt och pluttig!! Sen ska vi äta god mat och se på en mysig film! Mys-tisdag!

Idag hade jag på mig byxor från American Appareloch en leopard skjorta från Nastygal som jag sydde om lite i helgen, den var på tok för lång där bak så det såg bara fånigt ut^^

No comments:

Post a Comment