Tuesday, April 23, 2013

Minimarket

Hej hej.

Jag har haft fullt upp i helgen. Har dels varit ute med några tjejkompisar på fredagen och i lördagsmorse tog jag Upptåget till Uppsala och hälsade på Sofia. Där fick jag vara med på en Disney-sittning med Vajorna och jag vet inte vad man får och inte får lägga upp i bildväg så jag avvaktar lite ;) Jag var Cruella Deville och Sofia var Mimmi Pigg, bilder på oss kommer vid senare tillfälle i alla fall;) Vi festade hårt och jag lämnade nog kvar min röst när jag satte mig på tåget hem i söndags. Usch, låter som en kratta.

Har haft två roliga pluggdagar; igår satt jag och Clara och läste på om fysisk aktivitet och det var väldigt givande; hur har man kunnat gå alla dessa år utan att ha tränat minst 3 gånger i veckan? Att jag ens lever och andas... Men har beställt hem nya joggingskor idag och lite annat smått och gott;) Ändring på mina vanor! Så nu blir det här en träningblogg! Skämt åsido, kul och givande ämne var det i alla fall och idag har vi gått igenom njurarna och deras funktion. Kanske inte lika roligt men har haft ett bra flyt och börjar förstå mer!

I fredags såg jag ut såhär och hade på mig en klänning från Minimarket. Även om jag och mamma inte bor ihop längre så lyckas vi ändå byta kläder, hon ringde upp mig och ville ha en klänning så då bytte jag till mig den här^^ Mamma är bra!

2 comments:

  1. That dress is gorgeous on you and the boots very cool. The tights are fantastic as well. Lovely look!

    ReplyDelete