Monday, June 10, 2013

Sommarlov

Hej hej!

Har försökt hålla mig borta från internet de senaste dagarna för att fokusera på skolan (läs för att slippa se alla uppdateringar om hur fantastiskt Sweden Rock var i år;)), riktigt tråkigt att ha en tenta samma vecka faktiskt. Men kul för de som var där! Fantastiskt väder vad jag förstått :)

Nu har jag sommarlov, i stort sett (har en sista tenta nu på torsdag). Sommarplanerna börjar ta sin form, ska bl. a till körskolan imorgon och se vad vi kan komma fram till. Nu på måndag börjar jag på mitt nya jobb på ett äldreboende, ser fram emot det! Känns bra att få in foten i någorlunda rätt spår.
Senare i sommar ska jag, David, pappa och hundarna åka och fiska i några dagar, i Hälsingland om jag minns rätt :) Jag ska dessutom (läs måste) åka till Gotland och hälsa på Lisa! Hon har varit utomlands i 6 månader och kommer hem imorgon, har saknat henne något enormt!

Här är några bilder från senaste veckan:



Plugg-outfit :)


Skolavslutning i Rålis med min fina klass.

Igår så åkte vi till Linköping över dagen och firade att Davids syster, Alex, nu är färdig gymnasielärare :) Det var jättemysigt men vi missade tydligen världens åskväder här i Stockholm. Och jag som älskar åska... Sedan satt vi på tåget i ca 2 timmar längre än planerat på vägen hem pga att en elkabel var trasig. Inte lika kul... Som grädde på moset så var det en katt i djuravdelning och min kattallergi visade sig vara värre än jag trott.


Domkyrkan i Linköping och onda moln.

No comments:

Post a Comment