Friday, June 14, 2013

Made by Grandma

Nu har jag äntligen lov på riktigt! Gjorde sista tentan igår och håller tummarna för att det gick vägen den här gången. Tänkte slänga in ett inlägg snart om första terminen på RKH. Så ikväll ska jag och mina snygga karl ut och äta middag på AGs och sen får vi se om vi möter upp några vänner för en öl eller två :)

Jag fick lite kläder av mormor i tisdags, bl. a två klänningar som hon har sytt själv på 60-talet. Kändes extra fint att ha på sig den här klänningen när man visste att min 20-nånting mormor omsorgsfullt hade suttit och knåpat ihop den :)



Jag hade ett skärp i midjan idag (lustigt nog också mormors gamla) men den är lika fin utan!
Vi var på Papa Lee's Bakery, mitt och Isabelles nya stammisfik^^

Fina Isabelle!

No comments:

Post a Comment