Tuesday, May 21, 2013

Tuesday

Hej hej!

Nu har det gått en vecka av moment 2 i andra kursen och jag känner mig väldigt förvirrad. Så himla mycket nytt att lära sig... men det är väl kul antar jag! Önskar bara att vi hade haft mer tid till det här än vad vi hade till omvårdnadskursen.

Annars har jag inte så mycket att berätta. Har sovit dåligt de senaste nätterna, restless legs och klarvaken medan kroppen är helt slut. Asjobbigt! Gav blod förra veckan och fick med mig järntabletter hem, kanske är de som jävlas?

Jag var ute och busade med Roy i skogen igår, jättemysigt! Skönt att se att han inte springer mer än två meter ifrån mig förrän han vänder sig om och springer runt mina fötter. Lilla korven < 3

Här har vi en bild av vardagsrummet som det ser ut nu :)






No comments:

Post a Comment