Friday, May 24, 2013

Boho Schwing

Hej hej!

Idag har jag spenderat största dagen med Isabelle och vi har haft jättemysigt. Först kom hon hem till mig och drack kaffe och vi diskuterade diverse kravaller runt om i Stockholm... Sen åkte vi in till Södermalm och letade efter snygga garnystan för mitt nyfynna intresse virkning. Det tog ett tag och innan vi hittade något så hade båda lyckats köpa lite annat smått och gott. Jag fick med mig en ny jeansjacka hem, måste bara beställa hem lite nitar så jag kan piffa till den ;) När vi inte hittade någon garnaffär på måfå så gick vi till en vid vår gamla skola. Där köpte jag lite snyggt garn och sen satte vi oss på johan&nyström och drack iskaffe. Gott! Sen diskuterade vi framtidsplaner i några timmar! Känner mig alltid lika inspirerad när jag har hängt med Isabelle! Så nu vill jag åka till Schweiz och studera... Får se hur länge den drömmen håller^^

Här är lite bilder från idag:




Fina Isabelle!







Cool brud ;)

No comments:

Post a Comment