Monday, February 4, 2013

Im Alive!

Hej hej!

Har haft ganska fullt upp och självklart blir då bloggen lidande. Åh lidande, har ägnat halva kvällen åt att läsa om lidande och tänka ut en egen erfarenhet då jag själv var en så att säga lidande patient... Yes! Jag har nu börjat läsa sjuksköterskeprogrammet på RKH och jag stormtrivs! Lätt att säga tredje veckan in i terminen men än är jag motiverad, älskar människorna och lokalerna. Älskar att min kära vän Clara också kom in och att vi ska åtnjuta ytterligare tre år i samma skola.
Vi hade inspark för några veckor sen och jäklar vad kul det var! Bröt till och med tån av upphetsning! Haha... Nej men älskar verkligen när man är i lära-känna-sina-klasskompisar-fasen. Alla bjuder på sig själva och vill visa sitt roligaste jag!

Jaa, så nu är jag i skolan på dagtid och Roy spenderar dagarna med David. I helgen var vi på mopsträff i Vasaparken (hihi massa mopsar!).


No comments:

Post a Comment