Wednesday, February 20, 2013

Examinationstillfälle 1 Check!

Livet rullar på här. Fick godkänt på första seminariet, men det fick alla haha. Toppen grupp :) Blir så inspirerad varje dag i skolan, framförallt av alla diskussioner. Det är så mycket olika tankar och åsikter så man blir helt snurrig men på något sätt tar man åt sig allt och blir snäppet klokare.

En anna rolig sak(?), jag fyller år om mindre än en månad. Tydligen ska man ju fylla år varje år och varje år blir jag påmind om hur ung jag egentligen är. Ibland blir jag förvånad över att jag faktiskt får köpa alkohol lagligt och kommer in på alla uteställen (tror fortfarande att jag ska bli nekad av stora stygga vakterna) men för det mesta så känner jag mig 5 år äldre och ser på folk i min ålder och tänker "åh de är så små och söta, vet inte bättre". Hjälp?! 20-årskris har jag fått höra flera gånger men har känt såhär större delen av livet... Innerst inne är jag väl 40+ men ser ut som en barnrumpa på utsidan?
Haha skämt åsido...

Här har vi några läckerbitar jag gärna hittar i alla presenter man får (sarkasmerna haglar) men om någon liten fågel hittar hit och verkligen måste köpa något till mig så hittar man följande saker på Kyssjohanna, BikBok och alla återförsäljare av Jeffrey Campbell. Förutom tatueringen, dreggel!! You heard me! Gosh, dags att lägga sig... ;)
Godnatt världen!




No comments:

Post a Comment