Saturday, December 22, 2012

Dan före dan före doppardan

Tror jag minsann att det är. Eller är doppardan dagen innan julafton?

Jag är klar med alla julklappar (om bara några kunde trilla ner i brevlådan) och ska baka julgodis (imorn...). Jag är dessutom klar med årets sillbidrag till familjens "årliga" julsilltävling. Jag vann förra året, tror jag haha. Så seriös var den tävlingen^^

Så såg mitt bidrag ut förra året. Nu gäller det bara att komma på en snyggare design för årets (är det ens möjligt?^^)

Jag åker upp till värmland över mellandagarna, får se hur Roy reagerar på stugan där och två stora briarder^^ Blir nog mysigt. Pappa ska rulla 2000 köttbullar och jag ska äta upp dem. Precis som det ska vara.

Här har vi några bilder från senaste veckorna. Däribland en instaupdate både för Roy, @partypugroy och mig, @suzisixx. Jag blev för övrigt gudmor för andra gången förra helgen, till världens sötaste Carl Edgar.







No comments:

Post a Comment