Saturday, July 14, 2012

Saturday

Hejsan!
Nu har jag några slappa dagar bakom mig och det är så skönt! Igår firade jag och min pojkvän ett halvår tillsammans så vi spenderade dagen på Skansen och det var himla mysigt. Tyvärr regnade det varannan timme och precis när vi lämnat lokatterna bakom oss kände vi några droppar och slängde oss under ett litet tak vid vildsvinen; sekunden efter öste det ner och vi blev dyngsura upp till knäna. Men det kunde ha vart värre :D Måste sett himla kul ut när vi hoppade in under taket...


På kvällen lyckades vi äntligen få tag på den sista Twilight-filmen (vi har letat i veckor^^) så vi såg den och proppade i oss vin och popcorn. Fredagsmys!

Idag tog vi lång sovmorgon innan vi åkte in till stan, insåg att vi inte hade något där att göra så vi åt sushi och sen åkte jag hem. Nu har jag städat, tagit upp resväskan och målat lite :D
Såhär ser jag ut idag:


Ha det gott!

No comments:

Post a Comment