Thursday, March 29, 2012

Oriental love

Hej hej. Fortfarande sjuk, inte roligt längre! Men imorgon tänker jag vara frisk nog för att träffa min kärlek på kvällen:) Men jag har inte varit så ensam, både mamma och Johan har vart hemma från jobbet idag så vi har suttit och gnällt alla tre^^ Bara barnen som är friska, för ovanlighetens skull.
Nu har jag försökt mig på lite orientalisk healing, haha! Spikmatta, te och Shiva musik^^ Lite egen yoga på det också. Vem vet, det kanske gör mirakel!...
På tal om orientaliskt så har jag blivit inspirerad och kollat runt på olika inredningssidor. Jag skulle nog inte vilja bo såhär själv (läs: jag skulle aldrig få till det^^) men det är väldigt fint att titta på:) Får se om jag lyckas med en detalj eller två^^














För övrigt så har vi fått hem en ny tv idag! Den är gigantisk men väger ingenting och är typ 1 cm tjock... Nämnde jag 3D-glasögonen som kom med? Haha, dock är det bara två par glasögon och vi är fem i familjen så vi får väl slåss om dem.

No comments:

Post a Comment