Friday, November 8, 2013

5 veckor kvar!

Om 5 veckor har jag och Anton seminarium i skolan, sen tar vi våra resväskor, möter upp David och Johanna och flyger till Thailand! Ska bli så himla skönt! Nu är det mesta bokat, det blir Koh Chang över nyår, några dagar i Bankok och det som vi ännu inte bokat är Kambodja. Jag är färdigvaccinerad, har bara dukoral kvar att dricka om några veckor och David vaccinerade sig idag. Vi köpte matchande ryggsäckar idag som vi kan ha när vi reser runt till olika platser. Jag virkade lite på min så vi ser skillnad ;)

Så det som är kvar att göra är väl i stort sett:

  • Skaffa visum till Kambodja
  • Fixa iordning ett reseapotek
  • Ordna med försäkring/passpapper 
  • Boka Kambodjatrippen 
Sen måste jag och Anton plugga en massa innan eftersom vi har en kurs under tiden som vi är borta, men eftersom det är fler som är utomlands under samma period så har vi gjort vår egna lilla grupp och tänker göra så mycket vi kan innan vi reser :) 



Vår bas kommer att vara i Lopburi (Apstaden) 

No comments:

Post a Comment